|
Godziny |
Zaplanowane działania |
|
7.00 – 8.20 |
Przyprowadzanie dzieci do przedszkola. Zajęcia w zespołach i indywidualne inspirowane przez nauczyciela i swobodne w kącikach zainteresowań. Działania wspomagające rozwój dziecka – praca indywidualna. Prowadzenie obserwacji. Zabawy poranne. |
|
8.20 –9.00 |
Zabawy ruchowe przy muzyce. Słuchanie bajek, opowiadań, poezji. Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne i samoobsługowe. |
|
9.00 – 9.30 |
Śniadanie |
|
9.30 – 9.35 |
Zabiegi higieniczne po śniadaniu. Zabawy inspirowane przez nauczyciela i swobodne. |
|
9.35 – 10.20 |
Zajęcia dydaktyczne w grupach. |
|
10.20 – 10.30 |
Drugie śniadanie |
|
10.30 – 11.45 |
Zabawy dowolne, pobyt w ogrodzie. |
|
11.45 – 12.00 |
Czynności higieniczne przed obiadem. Zabawy w kole. Śpiewanie piosenek. |
|
12.00 - 12.40 |
Obiad |
|
12.40 - 13.50 |
Odpoczynek dla 3-4 latków. Zajęcia i zabawy dla 5 latków. Prowadzenie obserwacji. Zajęcia dodatkowe. |
|
13.50– 14.00 |
Przygotowanie do podwieczorku. |
|
14.00 - 14.30 |
Podwieczorek |
|
14.30 – 17.00 |
Zabawy inspirowane przez nauczyciela i swobodne. Gry i zabawy stolikowe Czynności porządkowe. Zabawy dowolne w Sali lub ogrodzie. |
